Servis Asus

Ovlašćeni ASUS laptop servis za područje Srbije (ASUS Authorized Service Provider) je Kim-Tec tel. 011/20-70-667 i 011/20-70-677
Radno vreme je od ponedeljka do petka od 8.30 do 17.00 časova.
Adresa: Viline vode bb, Slobodna zona Beograd



"Asus Pick up and return" usluga



1) Pozvati broj call centra
2) Ostaviti podatke (ime prezime, kontakt telefon, serijski broj uređaja i kratak opis kvara)
3) Spakovati računar u originalnu kutiju
4) Sačekati poziv kurira (od 24 do 48 sati) za dogovor oko preuzimanja
5) Kada se uređaj popravi kurirska služba će dogovoriti isporuku o Asusovom trošku



Dodatna pojašnjenja i linkovi u vezi sa Asus laptop servisom i Asus garancijom


Serijski broj laptopa računara se nalazi na poleđini laptopa kao i na bateriji. Prva cifra odnosno slovo označava godinu proizvodnje notebook računara odnosno zadnju cifru u godini proizvodnje  (npr. "A" je oznaka za 2010.) , druga mesec proizvodnje (1-9, A-C), a treća je oznaka za proizvod u ovom slučaju  laptop odnosno notebook i zato  se označava sa "N".





Asus servis -  odgovori i (delimična) pojašnjenja nekih nejasnoća


  • Da li i na koji način Asus servis garantuje bazbednost i poverljivost podataka na laptop računaru tokom servisiranja? Odgovor na ovo pitanje je sledeći: ASUS servis ne može garantovati bezbednost podataka jer u određenim situacijama rešenje problema zahteva reinstalaciju sistema ili zamenu diska a to je i navedeno: Napravite rezervnu kopiju svih podataka na hard disku (ASUS GSM ne odgovara ni za kakav gubitak podataka tokom popravka. ASUS odgovara samo za servisnu proceduru. Nažalost, ne pružamo nikakvu restauraciju podataka tokom servisne procedure." Ovo je info sa sajta Asusa, a u Kim-Tec-ovim Opštim uslovima poslovanja: "u servisnim procedurama može doći do gubitka podataka, pa za bilo kakve podatke koji su snimljeni u proizvodima, ili medijima (imenik, slike, muzika, dodatni softver, certifikati ....) ne garantujemo, odnosno u slučaju gubitka podataka ne preuzimamo odgovornost".  Ovo treba imati u vidu kad se na disku nalaze bitni podaci i kad se odlučuje da li disk prepustiti prvo Asusovom servisu ili specijalizovanim servisima za povraćaj podataka. Kad je pak reč o poverljivosti, ASUS garantuje poverljivost i serviserima je strogo zabranjeno pregledanje i kopiranje podataka korisnika. Na koji način ostaje nejasno.
  • U slučaju prestanka rada HDD  je dozvoljeno angažovati specijalizovane servise kao bi se povratili podaci sa HDD (npr. doktorat, neobjavljena knjiga,  poslovni ugovori, dokumentacija, istraživanja, projekti, preskupi softver ili pak  lične fotografije, crteži, muzika, video snimci  i sl.), bez gubitka garancije, samo u slučaju kada je HDD lako dostupan,  tako da se može izvaditi bez otvaranja celog uređaja ili skidanja sigurnosnih nalepnica  tj. ako postoje šrafovi kojima se može otvoriti deo gde je smešten HDD a da se neoštete sigurnosne nalepnice!  Preporuka je ipak da se laptop odnese u servis kako bi se dijagnostifikovao kvar i naručio nov disk a tek potom da se nosi u specijalizovane servise. Da bi korisnik bio u mogućnosti da povrati podatke to mora striktno da nevede prilikom predaje laptopa u servis. Inače pri ugradnji novog hard diska, u Asusovom servisu, stari disk mora biti vraćen iako je neipravan.
  •  Zamena pojedinih delova  laptopa npr. memorije, HDD, bez gubitka garancije, je dozvoljena samo ako se nezahteva kompletno otvaranje laptop računara, odnosno ako su te komponente  lako dostupne i ako se može odvrtanjem šrafova otvoriti deo gde su smeštene a da se pritom neoštete sigurnosne nalepnice. Naravno ASUS ne daje garanciju na delove koji su naknadno stavljeni u laptop, već prodavac tih delova tj. memorije, HDD...
  • Krajnji rok za kupovinu produžene garancije (od datuma kupovine laptopa) je 6 meseci prema podacima Asusa. Cena produžene garancije sa 2 na 3 godine je oko 55 evra. Krajnji rok za kupovinu je mesec dana pre isteka garancije prema tvrdnji distributera. Vremenski raskorak je veoma uočljiv pa ostaje nejasno koja je informacija verodostojnija.
  • Pravo na zamenski laptop za vreme trajanja servisa  imaju svi korisnici čiji je laptop u Srbiju uvezao  Kim-Tec. Ova mogućnost dakle nije deo Asusove ponude već pogodnosti ovog uvoznika odnosno distributera.  Nejasno je na koji način se ova pogodnost ostvaruje.
  • Za svaki Asus laptop kupljen u Srbiji važi garancija u Evropi i obrnuto (osim K serije) 



Notebook ASUS N71 Review :: Asus N71 laptop test :: Asus laptop i Asus Utility upustva - link na vašem blogu :
- direktno na ovaj tekst bloga o Asusovoj multimedijalnoj N seriji laptop računara - Notebook ASUS N71 :

- na početnu stranu Notebook ASUS N71 pregled :: Asus N71 laptop test :: Asus laptop i Asus Utility upustva :